Cart:

0€ 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

0

Voor een goed begin!

Wat u wilt weten

Wat wilt u weten

Bestellingen
Betalingen
Bij Beddentotaal betaalt u bij niet contante betaling een bedrag voorruit volgens de CBW normen van 30 % van de aankoopwaarde. Dit kan via Paypal, iDeal of overschrijving via uw eigen bank.Ook bij volledige aanbetaling kan dit via Paypal, iDeal, Mastercard, Meastro, Visacard of via overschrijving naar rekening NL80RABO0142121657 tnv A de Haan Tona Bedcomfort worden gedaan.
Bij Beddentotaal heeft u ook sinds kort de mogelijkheid om achteraf te betalen via Afterpay.

Wilt u bij aflevering betalen, dan kan dit alleen contant bij de chauffeur gedaan worden. Bedtextiel en waterbedonderdelen kunnen uitsluitend contant betaald worden. Cheques worden door dechauffeur niet aangenomen.

Bedtextiel en waterbedonderdelen kunnen onder rembours geleverd worden, u betaald dan wel €12.50 extra aan rembours kosten. De totale rekening moet contant worden voldaan. Bij vooraf betaling bespaart u deze kosten  

U kunt ook het te betalen bedrag vooraf overmaken op rekening 291449913. Zodra dit bedrag is op onze rekening is bijgeschreven wordt uw kunnen wij tot levering overgaan.

Levering

 

Bedtextiel vanaf € 50,-  en waterbedonderdelen altijd  Gratis  door Post NL bij u thuis bezorgd
Wilt u bij aflevering betalen dan komen er € 12,50 aan Rembours kosten over het te betalen bedrag heen.
Het totale bedrag kan alleen contant bij de bezorger afgerekend worden.

Alle andere door ons te leveren goederen worden vanaf een bedrag van € 499,- Gratis bij u bezorgd.  

Zit u onder dit bedrag van € 499,- betaald u slechts € 29.50 aan transportkosten. Dit geld voor heel Nederland. Ook de Waddeneilanden.                                                                                             Gezien deze lage en zelfs vaak geen bezorgkosten leveren wij de goederen bij u af tot achter de eerste deur van uw flat of woning.

Voor de bereikbaarheid van uw woning is het belangrijk dat wij tot op een afstand van max.50 meter van de goederen entree onze vrachtwagen kunnen parkeren.
Mocht dit onverhoopt door opgebroken straten of onvoorziene omstandigheden niet lukken , laat het ons dan weten voordat we hiermee geconfronteerd worden en daardoor extra kosten moeten berekenen.

Goederen die ondanks goede leveringsafspraken niet in ontvangst zijn genomen door afwezigheid van begunstigde , zonder dat Beddentotaal hierover tijdig bericht heeft ontvangen.

Zal bij een volgend transport van deze goederen € 40,- in rekening worden gebracht.

Minimaal 3 dagen van te voren wordt telefonisch contakt met u gezocht voor het maken van een bezorgings datum.

  

Al onze produkten hebben 3 jaar garantie op basis van afschrijving Uitgezonderd zijn hier van aanbiedingen en artikelen uit de outletshop, hiervoor geld een1 jaar volledige garantie periode.

Hoofdkussens, matrassen,dekbedden , dekbedovertrekken en hoeslakens kunnen, zodra ze uit de verpakking zijn gehaald, uit ethisch overweging en als bescherming van u als klant  niet teruggestuurd of geruild worden.

Indien bij aflevering van zaken beschadigingen worden geconstateerd, dient door de afnemer op het ontvangstbewijs aantekening van de beschadiging te worden gemaakt. Indien bij aflevering geen gelegenheid bestaat om eventuele beschadigingen aan de geleverde zaken te constateren, dient dit door de afnemer op het ontvangstbewijs te worden vermeld. Het verdient sterke aanbeveling uiterlijk waarneembare beschadigingen binnen twee werkdagen na aflevering bij de ondernemer te melden.Het verdient sterke aanbeveling voor het tekenen van het ontvangstbewijs van de bij u aangeleverde goederen deze grondig te controleren op uiterlijk waarneembare schade. Mocht  na het tekenen van dit ontvangstbewijs achteraf toch uiterlijk waarneembare schade worden opgemerkt , vervalt elk recht op enige vergoeding voortvloeiend uit deze schade.Verborgen gebreken en klachten op temijn vallen gewoon onder de garantie voorwaarden zoals deze worden beschreven
Garantie bij een periode van 3 jaar:

 

  • In het 1e jaar is volledig gegarandeert
  • In het 2e jaar wordt 2/3 van de kosten vergoed van reparatie of vervanging
  • In het 3e jaar wordt 1/3 van de kosten vergoed van reparatie of vervanging

 

Niet onder garantie wordt niet verstaan:

  • Normale slijtage
  • Slijtage door vocht
  • Beschadigingen door verkeerd gebruik of hoe dan ook
  • Bij gebruik van ongeschikte/slechte bedbodems
  • Het nalaten van onderhoud bij waterbedden
  • Verkeerd gebruik van onderhoudsmiddelen,waspoeders en aanbevolen wastemperaturen
  • Matrashoezen en matrastijken
  • Alle artikelen welke verschijnselen van vocht vertonen

 

Mocht u aanspraak willen maken op deze garantie,dient u dit schriftelijk of per E mail bij BeddenTotaal te laten weten.

BeddenTotaal kan desgewenst vragen een foto te sturen van het betreffende manco aan het door ons geleverde produkt.

Vertonen de door u bij ons gekochte produkt bij aankomst gebreken, is u verplicht dit binnen 2 dagen schriftelijk te melden aan Beddentotaal Bij het overschrijden van deze termijn is Beddentotaal gevrijwaard van alle gevolgen en onkosten hier uit voortvloeiend. 

We zullen dan bij bewezen gebreken het artikel zo spoedig mogelijk vervangen dan wel repareren.

Annulering

Bij annulering van de overeenkomst door de afnemer is deze een schadevergoeding verschuldigd van 30% van hetgeen de afnemer bij de uitvoering van de overeenkomst had moeten betalen. Reeds uitgepakte of niet meer in orginele verpakking zittende goederen worden onder geen enkel voorbehoud terug genomen.

Bedden Totaal hanteert ook de Algemene voorwaarden van brancheveriniging CBW